Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И още нещо да попитам.Някой знае ли тоя кабел за какво е,че се е "откъснал"
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      Почистих добре тъпия датчик(стана като нов)и огледах кабела-изглежда си наред,а ефект никакъв.Просто няма ток да свещите и това си е.
      И преди 2 или 3 пъти съм имал подобни проблеми(но с др.коли)-оставям си колата вечерта,а на сутринта не пали.При проверка установявам,че няма ток до свещите и диагнозата веднага е комутатор или бобина.
      Ама тая алфа.....нали уж са по 2..Възможно ли е едновремено да изгорят 2 комутатора или две бубини
      Пробвах и да ги кръстосам (единия комут. с другата бобина) и пак нищо.
      Някой ако има някаква идея нека сподели,че моите се изчерпаха вече
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #18
        Я виж тази тема,може нещо да те подсети,което не си пробвал

        http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... fa02bf6c77

        Пишеше някъде

        "комутатора.. Делкото .. датчик на ХОЛ.. ако е изгорял мисля ,че е същата диагноза- няма ток.."
        Ако ти свърши работа
        Алфа Ромео 155 1.7 8V T.S'96
        Hyundai Coupe 1.6i 16V '03-следващата,много скоро
        Kawasaki ZX9R 154 к.с '01г

        Имам две фръцли,една италианка и една българка!
        Всеки сантиметър в теб е секси,метър и деветдесет-жесток си,само тази нощ не стига...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от deq
          Я виж тази тема,може нещо да те подсети,което не си пробвал

          http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... fa02bf6c77

          комутатора.. Делкото .. датчик на ХОЛ.. ако е изгорял мисля ,че е същата диагноза- няма ток..
          кво делко бе колежке
          то реално и хол датчик няма де ама има нещо подобно
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей

            кво делко бе колежке
            то реално и хол датчик няма де ама има нещо подобно
            прочетох го из нета и го копирах,ако може да даде идея и да се подсети.
            Алфа Ромео 155 1.7 8V T.S'96
            Hyundai Coupe 1.6i 16V '03-следващата,много скоро
            Kawasaki ZX9R 154 к.с '01г

            Имам две фръцли,една италианка и една българка!
            Всеки сантиметър в теб е секси,метър и деветдесет-жесток си,само тази нощ не стига...

            Comment


            • #21
              Колегата! Ти като го сваля датчика от стойката после какво разстояние му направи като хлабина между него и зъбите на шайбата? Разстоянието трябва да бъде 0,5 - 1,5 мм
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22
                Колега търтей,ти ако си от знаещите вземи дай някой съве.Знам,че в тоя форум има доста компетентни хора,ама вместо да дадът някой мъдър съвет,седят и ни гледат сеира на нас невежите
                ПП:Благодаря на всички които се опитват да помогнат по някакъв начин,включително и на колежката deq!!!
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Venci
                  Колегата! Ти като го сваля датчика от стойката после какво разстояние му направи като хлабина между него и зъбите на шайбата? Разстоянието трябва да бъде 0,5 - 1,5 мм
                  Опсс тука май се изложих.Откъде се наглася това разтояние?
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #24
                    Ами на 155 не знам как е. Виждам стойката има водачи къв ангренажния капак. Значи виж датчика къв стойката как е. Първо го виж все пак с хлабиномер колко е разстоянието.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #25
                      Не разполагам с луфтомер(или както там се казва) затова не мога да ти кажа колко точно е разтоянието,но не е повече от 1,5.Друг е въпроса дали сигнала не се губи някъде по кабела,но това нямам идея как може да се провери.Преди малко пробвах със смяна на релетата,които се намират зад акомулатора и под дебитомера.При подмяна на едно от тях колата започна да припалва,но държи околу 500-600 об и няма изфорсирване
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #26
                        Приютелю, мисля, че вече е момента в който трябва да прежалиш 20 лв за една диагностика. Щом толкова не искаш друг да ти пипа колата, да я закачат само да и видят къде и е проблема, пък ти ще си смениш каквото трябва.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Venci
                          Приютелю, мисля, че вече е момента в който трябва да прежалиш 20 лв за една диагностика. Щом толкова не искаш друг да ти пипа колата, да я закачат само да и видят къде и е проблема, пък ти ще си смениш каквото трябва.
                          Останал си с много грешно впечатление-нито съм за 20-те лв.(или там колкото са),нито затова,че не искам някой друг да ми пипа колата.Лесно е ако си от София или Пловдив или друг голям град-има си сервизи,специалисти и т.н.Ами ако си от провинцията?И ако колата ти вече не върви?И не на последно място ако е алфа?
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от hsr
                            Останал си с много грешно впечатление-нито съм за 20-те лв.(или там колкото са),нито затова,че не искам някой друг да ми пипа колата.Лесно е ако си от София или Пловдив или друг голям град-има си сервизи,специалисти и т.н.Ами ако си от провинцията?И ако колата ти вече не върви?И не на последно място ако е алфа?
                            От кой град си?
                            Alfa Romeo 155 1.8TS
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                            Comment


                            • #29
                              Не мисля,че в случая това има някакво значение.Важното е,че не мога да си позволя да я влача на пътна помощ до някой от въпросните градове.
                              Затова и се мъча сам.
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment


                              • #30
                                Здравей! И аз имах подобен проблем, като си взех колата. Работеше едвам едвам на много ниски обороти и при подаване на газ или гаснеше или мъцаше нещо мноо на зле. Оказа се, че проблема е точно в едно от тия реленца и по точно от един кабел. Става въпрос за едно то релетата, които са за бензиновата помпа. Трябва да минава ток (мисля че 12в) а при мен вървеше мноо слаб и нестабилен ток. Можеш да ги провериш на контакт с мултицет как са твойте тоци. При мен релетата бяха 2 еднакви с метални капачета... Дано да съм ти полезен! Успех
                                155 2.0 TS 8V
                                Fiat Tipo 1.1 fire
                                Ducati Monster 620i

                                Comment

                                Working...
                                X